Clip Art

Tuesday, March 1, 2011

i'm an ordinary girl....

assalamualaikum...

dalam tempoh ni sedikit sebanyak aku da banyak blajar tntang perhubungan sesama manusia..
arini mungkin kita berkawan baek..tp xmustahil esok lusa kita menjadi musuh...
sememangnya aku mngaku terkadang kekhilafan itu datang dri diri sendiri...
aku perlukan seseorang..yang mampu mnegur dikala aku salah...
dan mampu memberikan kemaafan andainya aku ada berbuat salah...
aku xperlukan pujian setinggi gunung...ckuplah kalau mampu mnggembirakan ku...
saat aku jatuh...tlonglah bangunkan aku...
saat aku sedih...tolonglah pinjamkan bahu untukku bersandar...
saat aku lemah..tolonglah pimpin tanganku....
seriously,aku sngat2 menghargai ikatan persahabatan...
semua sahabatku adalah saudaraku...~~




No comments:

Post a Comment