Clip Art

Saturday, March 26, 2011

hujung minggu~~

assalamualaikum....

asal saja nak menghampiri hari jumaat..aku da menjerit jerit kesukaan..wahhhh
sebabnya aku sangat sangat bahagia bila cuti...
rasa boleh lari kejap dari kesibukan hidup as a student..time nih la aku da masa tuk diri sendiri..
means that aku boleh cukupkan jam tidur yg sepatutnya...wahaha..
okeh..sebagai anak gadis yang masih single xbersuami..aku memang suka bangun lewat time cuti..
pengakuan ini adalah sangat sangat ikhlas dari tuan punya blog ini..^__^

ok..ari jumaat aku baru baru ni xterisi sangat laa..
asal plan adalah pegi ke penang...
but bila suma pakat bgn lewat plan terpaksa di cancel beb!
pastu baru nak nyesal nyesal xbangun awal..huh!mencikk!!
makanyaaa...telah berpikir panjang panjangan plan terbaru telah dicipta...
masing masing da stuju nak makan tengah hari kt luarr..
tp disebabkan berlaku sedikit pembaziran waktu..makan tengah hari kami telah lajak hampir ke pukul 5 ptg
walopon begitu tetap rasa puas sbb makan yg dipesan mmg sgt2 mengikut piawaian citarasa..terbaaeekkk~~

setelah makan...ke cs la pulakkk..
niat asal mahu men boling...but tetiba bertukar jd aktiviti bersooopinnngg pulokkk...adehh
diringkaskan ceritaa...setelah memasing puas menapak kesana kemari..pulang la kami dengan perasaan ceria..
sesampai ja di rumah..aktiviti bermekap pulak berjlan dengan jayanyaaaa..
memang happening lah! xingat langsung pasal test ker...assgment ker..suma amnesia jap..hihi

utuk ari sabtu pulak...xwat pa2..juz wat assgment ajer...
masa sekarang pulak cepat jer berjalan..
sedar sedar..eh..da petang rupanyaaaa..
perlu gerak balek umah sbb nak amik road tax tp ujan lebat pulakkkssss..wuwuwuwuw
serius bila ujan ujan lebat cmneh...perasaan jd sayu..
tingat kt umah..:(  urrgggggg!!!

No comments:

Post a Comment