Clip Art

Tuesday, November 6, 2012

assalamualaikum^^

orang ada blog. kau pon nak ada blog. tapi malas update. nak jadi apa? hewhewhew
(ditujukan khassss buat aku) -___-

blog aku adalah blog tak berilmiah dan syok sendiri. yes, i admit it! haha
otak aku semacam tepu kalau nak hapdet benda benda ilmiah ni.

dan ntah kenapa tetiba tangan aku semacam gedik nak bukak blog ni. dh alang alang masuk kita hapdet lah kan. nak ceghita pasal current life pon, tak menarik. well, hidup terumbang ambing memang ceni. bosan bosan tapi berSYUKUR. nampak tak aku sengaja capslock kan syukur tu? sebabnya walaupon hidup aku ibarat sampan yang tiada kemudi, namun aku bahagia. ada Allah penunjuk jalan. family dan kengkawan yang sudi support and genggam tangan aku bila aku jatuh gedebukbukbuk. bukankah ini satu kebahagian hakiki?
so, please appreciate every single thing around us! jangan mengada rasa dunia ni tak adil. boleh?

ok dah. hapdet buat syarat cukop. time to zzz.
mooaahh. flying kick  kiss sebelom tidoq! babai







No comments:

Post a Comment