Clip Art

Wednesday, February 8, 2012

edisi luahan perasaan.

assalamualaikum ^^

from my personal opinion la kan, bekerja dengan lelaki lebih senang dari perempuan. setuju tak?
bukan apa, staf lelaki ni tahap profesionalism dia lebih tinggi. biasa la kan, kebanyakan lelaki adalah cool, so kalau hang patplohjuta kali dok bertanya benda yang sama pon depa still boleh rileks, senyum lagi. siap bimbing selow selow dengan muka yang paling ikhlas. ohh incik ensem, terima kasih! *tetibaa~~ :p

tapi jangan salah paham, perbandingan ni aku tak buat secara rambang yer, tapi berdasarkan experience selama 4 hari berpraktikal. kalau kena kat staff perempuan, amboii.. ikut mud dia ajer. ajaq pon kemain cepat. naseb baek la aku ni fast learner (la sangat kan), tp kadang kadang blur tu datang jugak. bila nak bukak fail customer, asal jer benda yang aku konfius, aku akan was was nak tnya ke tak. bukan per, tgk muka akak tu yang monyok aku da gerun dah.haha

bila ada benda yang aku terbuat silap, tunjuk muka innocent je la. bajet budak baru belajar..kehkehkeh.
lagi pon bukan salah aku sangat pon, sapa suruh ajar kelam kabut sangat, huh!
senang citer, aku tak sabar sabar nak bertukar ke unit laen. da bosan sangat dah unit pembiayaan ni. cepat cepat la sebulan tu berlalu. -__-



*sekadar selingan*


                 hmm..sangat rindu makcik makcik ini. bila la dapat jumpa yer? T__T



psst: tajuk tesis masih blur. tlong pkirkan untuk aku jap bley? hikhik. saja nak makan penampar engkorang.
terima kaseh. 

No comments:

Post a Comment