Clip Art

Monday, July 11, 2011

bahagiaku..sedihku..

assalamualaikum..


hye! sebelom apa apa, tlong jangan gosok gosok mata anda smbil memikirkan yang anda sudah rabun. ohh tidakk!! aku sebenarnya yang berasa dengki tahap tertinggi sehingga memblurkan pic ini dengan harapan muka sendiri tidak dapat dilihat dengan jelas. baek kan aku? eheee

now, aku terasa nak update kan kehidupan aku kat merbok time cuti semester neh.. siryes aku cakap rasa terseksa gila bila duk sini sedangkan kengkawan yang laen sedang enak menikmati cuti kat rumah.. kadang kadang rasa kesepian dihati tapi tak siapa yang taw.. rasa nak menangis tapi xkuar air mata.. apakah?
bila da keja sedikit sebanyak terasa kehidupan pon da mkin laen dari dulu bilamana awal awal pagi aku terpaksa kuatkan hati untuk bgun awal-awal.. kadang kadang bila mengantuk sangat aku hanya mampu bebal dalam hati smbil motivate diri balik untuk mulakan hari dengan ceria. bila da balik keja pulak aku still xboleh menggoyang kaki depan tv smbil melenggak makan kuaci.. aku terpaksa gegas gegas masuk dapur untuk masak pulak.. kadang kadang memang rasa diri sangat superb sebab mampu buat semua ini sedangkan dulu aku jenis yang suka manjakan diri and xmau buat sumthing yang akan buat aku rasa letih.. now, aku da mencabar keupayaan diri sendiri!ohh, well done myra!*smbil tepuk bahu sendiri*
saat dan hari paling indah adalah pada hari khamis tepat pukul 3.30 petang. time ni xtergambar rasa seronoknya sebab buleh balik rumah even cuti hanya 2 hari tapi sangat lah bermakna yok!~~ ^__^

psstt: bulan puasa da xlama dh..urrgghh.. sadis!

No comments:

Post a Comment