Clip Art

Thursday, July 28, 2011

auummmm~~

assalamualaikum!

tengok title entry konpem da tawu aku nak merepek pasal per kan ? yup! hebbaakk sumaaa! apa lagi kalau bukan pasal skuad harimau malaya kita. td baru je habis perlawanan mesia vs singapore and bnyak la feedback from facebook yang aku tengok pasal kekalahan mesia ni. da yang cakap skuad harimau malaya perlu dirombak lah, da yang ckap defender sangat lemah lah tapiiiiiii khairul fahmi tetap terbaekkk!




                                          incik penjaga gol yang hebat  =)


aku pon bersabaq jugak menengoknya td, dlm hati, "haisshh..bila lah nk gol ni?"  
kemain emosi lagi aku bila mana jaringan gol masih jugak kosong. ini lah mslhnya, lagi aku emosi lagi bnyk mkanan aku sumbat dlm mulut sebagai tanda melepaskan geram..grrrrr

tp finally, rezeki tetap jugak tidak berpihak pada mesia. sob sob sob T__T  air mata mengalir dengan begitu derasnya.... apepon let bygone be bygone. ayuhhh, teruskan mnyokong bola sepak mesia! HIDUP HARIMAU MALAYA! aummmmmm~~ *ngauman harimau dara*






No comments:

Post a Comment