Clip Art

Thursday, June 16, 2011

syukur =)

assalamualaikum...

alhamdulillah. perkataan pertama meluncur dari bibir tatkala mata menatap slip exam.
fuh! sesuatu diluar jangkaan..terasa seperti bermimipi di siang hari..
sangat bersyukur dengan nikmat yang allah bg..rzeki yang aku dpt melebihi dr usaha sendiri..
tak terucap dengan kata kata untuk menggambarkn perasaan ini...syukur Ya Allah!

buat shabat itu...terima kasih atas nasihat anda,


    • ingt..sebelum awk msok dewan exam,utk jwp soalan2,Allah dah tentukan , dah rezekikan apa result awk nk dpt
    • tawakkal dan redha
    • jika kputusan itu nikmat
    • awk syukur
    • jika ia x baik,ia ujian.maka awk redha dan doa utk diberi pahala atas ujian ini
    • dan mntk Allah gantikan dgn sesuatu yg lbih baik
        • krana itu lah kita sbg hamba. xsmestinya smua kita usaha itu berhasil..mngkin ada sesuatu yg tuhan nnk ajarkan pd kita
        • tp siyesly...
        • awk amalkan doa hasbunallah waniaqmal wakil..ulang2...maksdnya..cukup la bg ku Allah,tempat diserahkan segala urusan ku..
        • sy slalu ingtk diri..bila dpt resul trok ..xmcm kita usahakan..sy pjuk diri..dgn air mata kluar..sy akn ckp"ya Allah..aku redha..aku hamba Mu..sblum aku mula berusaha pon..engkau sudah sediakan apa yg akn aku dpt..,sdangkan Muhammad pon xmampu ubah takdir Abu mutallib yg baginda kasih..krana ia sudah ktentuan Mu..inikn pula aku ..hamba yg kotor.."
        • ~nasihat awk tenangkan hati sy..thanks~~~ ^__^






2 comments: