Clip Art

Saturday, June 25, 2011

kerja ohh kerja


assalamualaikum..

esok (26hb 6) aku akan start bekerja..oyeaahh~~
so,rasa macam satu permulaan baru dalam hidup *okeh statement agak over* haha
agak nerves la nak start keja ni..almaklumlaa, arini dalam sejarah okeh time cuti aku bkerja smbilan..
entah camna tetiba aku dapat kesedaran untuk tidak terus membina badan shaja di rumah..
rasa nak challenge dri sendiri dengan brgiat aktif dan bersosial dgn msyrakat di luar..adakah perubahan ini disebabkan oleh peningkatan usia ? ermmm..*terus menghadap cermin mencari kedutan di wajah* ohh..xda..lega~~

okeh..berbalik pada soal kerja, percaya x dulu aku pnah bekerja kilang..tp serius! believe me!ini bukan cobaan, ini betol2..tapi aku hanya merasai kemanisan bekerja kilang hanya 4 hari sahaja..dan yang sadisnya aku xsempat nak merasai manisnya mendapat gaji pertama..wuwuw..ini semua disebabkan daya imunisasi yang rendah *ada kaitan ker?* yang mnyebabkan aku trus mangambil kputusan drastik untuk berhenti tanpa ragu-ragu..cuba lah byangkan aku bekerja shift start dari pkul 3 ptg-12 tgh mlm dengan berdiri tanpa duduk walau sesaat *kecuali time rehat* sangat sangat letih..paling menyayat hati jejari runcingku mengalami luka luka akibat terlalu banyak memasukkan logo tanpa henti demi mngejar line yg sedang rancak berjalan..terasa mnyebal di dalam hati..tapi sabau sja lah!! tapiiiiiiiiiiiiiiiii... yang aku suka adalah operator dia baek2 blaka.. bila diorang tgk aku terkial kial mngejar line..suma pakat2 datang mnolong..tmbah2 lg INCIK LIM *hentam sajala..aku xingat nma daa* datang menolong..serius rasa best..mybe sbb muka dia cute...ohh, apakah ? ehee ^__^
.
nak taw x kilang per yg aku keja?


TAAARRRAAA!!!


 
kilang sony okeh? haha

No comments:

Post a Comment